fredag 15. mai 2015

Endelig terrasse!

Jeg har fått bygget terrasse, nesten så jeg roper HURRA hvilket jeg og kan gjøre om et par dager, på 17. mai. Min lille inngangsterrasse er blitt utvidet med 40 kvm, en virkelig merkbar utvidelse.
Og det har virkelig gått fort, når man endelig fikk tak i snekkere m.m. 15. april startet utgraving til pilarer og 5. mai kom snekkerne. 10 dager etter er terrassen ferdig, 12 kvm har fått overbygg, slik at møbler skal stå tørt. Og med stengsel foran rampe/trapp slik at min lille voff kan springe fritt omkring der ute. I går ettermiddag inntok han og jeg terrassen, straks den var ferdig, nøt kveldssola helt til kl. 19. Så nå gjenstår bare å anskaffe i alle fall et bord og kanskje noen stoler i tillegg. For dette blir virkelig nytelse.












Nå håper vi bare på en strålende sommer, lille voffen og mor.

Ingen kommentarer: